En gång för alla. Början på något nytt

Nu har jag bestämt mig, för att på något vis övertyga mig själv så ska börja blogga.
Helgen har varit skit. Inte som jag hade tänkt mig. Hade räknat med att inte äta något undeer hela helgen, bara träna.
Jag har inte ätit speciellt mycket förutom en pizza slize.. Som var förjävla onödigt.
Ikväll tänker jag iaf träna. JA det ska jag. Jag har mått så dåligt över mig själv den här helgen så nej.
Orkar inte vara missnöjd längre... Jag orkar verkligen inte!!
Nu får det allt vara nog.
Har ätit lite frukost idag, men det får bli det enda på hela dagen. Jag kan om jag vill. Det är bara att kämpa.
Jag ska bli smal. smal smal smal.
en gång för alla.

Burn it, burn it all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0