åt helvete

Helvetes jävlar. Jag lovade mig själv att detta inte skulle hända. Jag vet att jag är stark. Blev helt plötsligt SJUKT hungrig. Åt en halv hårdmacka och redan då kände jag ångest, äh lika bra att fortsätta. Blev en till macka, plus gröt och en massa yoghurt. Inte speciell onyttig hets men ändå. Så nu har jag tillbringat 30 minuter på toaletten. Jag är stark nog att stå emot maten, det här var sista gången jag ska behöva spy. Fick lov skriva av mig lite.. Nu blir helgen bara fylld av drycker. Jag hoppas det finns någon som vill peppa mig. Vi ska peppa varandra. för tillsammans ska vi klara det här.


Kommentarer
Postat av: friiida

jag tror på dig! :)

du kommer klara det här!

låt inte motgång få stoppa dig, du är väl starkare än så? <333

2009-05-07 @ 21:42:05
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0