Body Combat

Jajjemän! En dag har snart gått och jag har endast ätit lite Keso idag också, plus lite tonfisk. För att jag skulle kunna ge allt på mitt Combat pass. Och jävla i helvete vilket pass, svettigare än på spinningen. Jag kände hur det tog på HELA KROPPEN. Jag vart smidigare, starkare osv. Det var den bästa timmen på hela veckan! Och vilken musik, så viktigt.
Nu blir det inge mera mat idag, ska ta mig en dursch och njuta av en kopp kokos te.
Imorn ska jag bara dricka, också så lördag och söndag! Heja på mig! Hoppas alla har det bra där ute.
Det är bara DU som kan göra någonting åt det. bara DU!
Så kämpa på.


Kommentarer
Postat av: Ne

Åhh, vi får stötta varandra, tillsammans klarar vi allt! :D



Åhh, vad skönt det måste kännas för dig nu! Kan du ha bra samvete resten av dagen, wiiie!



Grymt duktig du är :D



Puss!

2009-05-07 @ 19:59:00
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: friiida

du är så sjukt duktig! :D

2009-05-07 @ 20:14:35
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0