Kämpa kämpa

Jag blir så glad och peppad av kommentarer! helt underbart!

Jag klarade av gårdagen alldeles utmärkt faktiskt! Var på ett STENHÅRT spinningpass, tog ut mig totalt, vilken energi jag hade, tänkte på reultaten och fick ny energi hela tiden. underbart. Senare så kom det en vän till mig, hon fick mig att äta lite keso, annars hade hon börjat undra. Men 1 timme och 45 minuters powerwalk på kvällen fick mig att återgå till det lugna. 

Imorse blev det en timmes PW igen, var rätt trött efter gårdagen. Men nu känns det jätte bra att jag orkade kliva upp! Idag blir det en bra dag! Hittils idag:

In: Ett glas soyadryck och Vatten
Ut: En timmes PW



Kämpa kämpa, viljan!

Kommentarer
Postat av: m

duktig! peppa peppa :D :D:D

2009-05-07 @ 14:41:06
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0