kontrollen

Så trött imorse, men det struntade jag i och drog ut på en PW. Ensam i regnet, när de flesta ligger och sover. stolt! Det gäller att ha viljan när det väl gäller. Snart är sommaren här på riktigt, vem vill sitta inne och må dåligt? För att man känner sig obekväm i den korta sommarklänningen. Inte jag! Kämpa kämpa. Jag har iaf bestämt mig för att´inte kalla det här för fasta. Visst, jag äter inte? Men jag rensar inte kroppen det minsta, vilket fasta innebär.. Jag röker och dricker kaffe. Jag vill gå ner i vikt, det är det enda. Och jag äter inte. jag vill inte, för jag är inte hungrig. Man gör val här i livet, antingen äter man godisbiten och njuter för en sekund, eller så är man stark och låter bli. det är då du kommer se resultaten.


Gårdagens in och uttag:

In: 2 svart kaffe, 1 kokos te och 1 varm lightsaft
Ut: En timmes PW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0