Lite nere!

Styrka! Vilja!
Sitter här, rätt så hungrig. Men jag äter inte, för jag kan inte. Och vill inte! Ibland orkar man inte, blir så jävla deppig. Men jag ska orka, hur jobbigt allt än känns... Så vill jag bli nöjd. Känna mig bekväm med mig själv, min kropp!
Idag har jag inte ätit något, druckit 2 koppar kaffe och lite vatten.. Jag är nöjd, men kroppen skriker efter näring. Faktiskt rätt så skön känsla. Idag ska jag ut och gå.. kanske ska jag boxas, vi får se!
Men somna trött och hungrig är mitt mål! det låter så jävla sjukt. När jag läser det jag skiver så blir jag lite chockad. Över mina tankar och mål! Men det här är sanningen. Och jag längtar tills jag får höra att någon ser skillnad, att någon ser mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0