Morgonträning

tack för svaret!

Nu har jag precis varit på ett spinningpass, sjukt svettigt! Men vilken underbar känsla efteråt. Jag vet inte vad jag vill stoppa i mig efteråt. Igår blev det bara lite Keso på hela dagen, och en 40 minuters pw.
Jag vill ha kaffe, men utan att äta så blir man så jävla borta av för mycket kaffe.
Idag känner jag verkligen viljan till att kämpa! Det är verkligen sant att det är näst intill omöjligt att älska någon annan om man inte är tycker om sig själv. Det har jag verkligen erfarenheter ifrån. Att inte känna sig bekväm hur man är gör och vart man är. PGA att man inte är nöjd med sig själv. Men jag ska bli nöjd. Det ska jag.
Nu ska jag durscha. Skriver lite senare..


Kommentarer
Postat av: Leroy

Tack<3

2009-05-05 @ 08:39:47
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0