youre the best around

skulle ut på PW imorse, men kroppen sa ifrån och jag orkade knappt resa mig upp!
Men ska ta igen det idag på spinning, gym osv. har nyss druckit en kopp grönt te med lite mjölk till lunch.
vet egentligen inte hur jag mår, orkar inte känna efter. det är upp och det är ner. humöret svänger helt enkelt.
imorn blir det bättre, det vet jag! kämpar på. Lyssnar på lite musik som kickar igång min träningsmotivation! ska tipsa lite sen tänkte jag för dom som vill. Musik är viktigt! det påverkar en mera än vad man tror.

Igår drack jag varm lättmjölk med kanel innan jag skulle sova. Jätte gott och trött blev man!
Det blev en kvällspw på en timme också. super skönt väder.




Kommentarer
Postat av: correction

SVAR:

Ja, dans är underbart. Slippa att tänka på allt.

Underbart är det ! (Y)

Känner igen det i texten.

Vet inte heller hur jag mår. När jag var hos skolkuratorn i våras så frågade hon om jag mådde bra. "VA FAN, VARFÖR SITTER JAG HÄR", ,tänkte jag. Det jag fick fram var "Hur mår man när man mår bra, jag vet inte om jag vet.." Hon svarade "Självklart att du inte vet. Hur ska du kunna veta det när du har haft så mkt frågor inom dig.." BRA KURATOR..

EHE. NEJ..



<3

.M.

2009-09-02 @ 12:40:19
URL: http://correction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0